آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

"بنام آنکه هستی را آفرید وهدایت را راه گشای بشرقرار داد،وبرای این هدایت وطریقت رهبرانی برگزیدتا ما،انسانها از آدم تا خاتم(ص) بتوانیم درمسیرحرکت انسانی والهی راه را از بیراهه دربیابیم"

"راه فردا که در پیش داریم راه نرفته ی ماست، آن را درست بپیماییم "

آخرین نظرات

باتفنگش نتوانسته شکارم بکند

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ

باتفنگش نتوانسته شکارم بکند
               رفته با مطرب و اینترنت وسازآمده است

ناوگانش نتوانسته مهارم بکند
              رفته با لُعبتک؟ چشم نواز آمده است

بمب وموشک نتوانسته بترسانندم
             فیس بوک و توییتر شایعه ساز آمده است

شیمیایی زد ومن باز عقب ننشستم
             با کراک و هروئین تاخت و تاز آمده است

چون لگن شد اثر ناو هواپیمابر
پخش مه پاره زمه واره به ناز آمده است

بس که از نغمه قرآن و دعا می ترسد
با رپ و عربده و تپ تپ جاز آمده است

فتنه هایش به بصیرت همه خنثی کردم
رفته با ساحر و با شعبده بازآمده است

ایسم ها شرقی وغربی همه رسوا گشتند
فرقه پردازی وعرفان مجازآمده است

من جوانم چوعلی اکبری الگوی من است
مشق و تدبیرم از او روح نواز آمده است

گر بحقیم، ازانبوه عدوباکی نیست
مرگ خونین وسعادت به ترازآمده است

من به یک ضربه کنم، چاره ی مکر دشمن
مبطل منکر و فحشاء نماز آمده است

دشمنی کو به دوصدحیله ز در بیرون شد
گرکه غفلت کنی از پنجره باز آمده است

جز دو روزی دگر از دولت او باقی نیست
استقامت کنی آن محرم راز آمده است

بینم آنروز شودبمب ومسلسل خاموش
بانگ «مَن مهدی ام» ازسوی حجاز آمده است

بنگر، چشم جهان رو به حقیقت واشد
موج اسلام محمد به فراز آمده است

  • سام دادرس

دفاع مقدس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی