آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

"بنام آنکه هستی را آفرید وهدایت را راه گشای بشرقرار داد،وبرای این هدایت وطریقت رهبرانی برگزیدتا ما،انسانها از آدم تا خاتم(ص) بتوانیم درمسیرحرکت انسانی والهی راه را از بیراهه دربیابیم"

"راه فردا که در پیش داریم راه نرفته ی ماست، آن را درست بپیماییم "

آخرین نظرات

بار الها ... چمران نیستم که برایت زیبا بنویسم ...

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ب.ظ

همت نیستم که برایت زیبا شهید شوم ...
                         آوینی نیستم که برایت زیبا تصویرگری کنم...
متوسلیان نیستم که برایت زیبا جاوید شوم...
بابایی نیستم که برایت زیبا پرواز کنم ... "پرنده ی پرشکسته ای هستم که نیاز به مرهم دارد"

خودت مرهم زخمهایم باش
خدا
دلم هوای کربلای ایران دارد!!!
هوای...
هویزه!شلمچه!فکه!طلاییه!دهلاویه!چزابه!نهر خین!شرهانی!فتح المبین و...
دلم هوای سنگرهای نونی شلمچه را کرده...
هوای نفربر حاج حسین خرازی...
هوای قدم زدن بر روی رمل های گرم فکه...
هوای مقتل سید مرتضی آوینی...
اصلا می دانید، دلم برای سید محمد حسین علم الهدی تنگ شده است!!! حتی دلم هوای اروند ندیده را دارد...
آی شهداء، دعا کنید برای ما
"هفته ی دفاع مقدس گرامی باد"

  • سام دادرس

دفاع مقدس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی