آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

"بنام آنکه هستی را آفرید وهدایت را راه گشای بشرقرار داد،وبرای این هدایت وطریقت رهبرانی برگزیدتا ما،انسانها از آدم تا خاتم(ص) بتوانیم درمسیرحرکت انسانی والهی راه را از بیراهه دربیابیم"

"راه فردا که در پیش داریم راه نرفته ی ماست، آن را درست بپیماییم "

آخرین نظرات

نظر استاد پناهیان در مورد جمعیت مسلمانان

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ

در اینکه استعمارگران مشتاق هستند جمعیت مسلمانان کم شود، هیچ تردیدی وجود ندارد و در این میان بیشتر بر کاهش جمعیت شیعیان تاکید دارند و از آشکار کردن این علاقه خود نیز هیچ ابایی ندارند. حتی اگر آنها نیز علاقه خود را ابراز نکنند قطعا ازدیاد جمعیت مسلمین به ضرر آنها خواهد بود اما اینکه طرح کاهش جمعیتی که در کشور ما اجرا شده و کنترل جمعیت مؤمنین در کشور تا چه اندازه ناشی از کم آگاهی و نا بخردی بوده، باید بررسی شود.

وقتی دشمنان ما با یک کاهش جمعیتی فوق العاده مواجه شده و آنرا در حد یک بحران مطرح کردند، این شرایط را برای ما خاص می کند که شما می بینید نتیجه زندگی غلط باعث کاهش جمعیت شد و وقتی جمعیت کشورهای استعماری با کاهش روبرو شد، آنها احساس خطر بیشتری نسبت به جمعیت زیاد مسلمانان می کنند. از طرف دیگر مصادیق متعددی از کشورهای اطراف ما وجود دارد که با توانایی های کمتر و سرزمین های کوچک تر، توانستند با مدیریت صحیح جمعیت بالای کشور خود را کنترل کرده و مردم به راحتی به زندگی عادی خود مشغول هستند. شعار"کاهش جمعیت" مبنای علمی صحیحی ندارد و به خصوص در فضای سیاسی بین المللی امروز باید با شک و تردید بسیار به این شعار نگاه کرد.

  • سام دادرس

محتوای معرفتی

نظرات  (۱)

سلام بسیار جالب توجه بود به ما هم سری بزنید خوشحال میشوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی