آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

"بنام آنکه هستی را آفرید وهدایت را راه گشای بشرقرار داد،وبرای این هدایت وطریقت رهبرانی برگزیدتا ما،انسانها از آدم تا خاتم(ص) بتوانیم درمسیرحرکت انسانی والهی راه را از بیراهه دربیابیم"

"راه فردا که در پیش داریم راه نرفته ی ماست، آن را درست بپیماییم "

آخرین نظرات

آخ کربلا..

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ

خیلی ثواب داشت به این مرده جان دهی..
شاید نخواستی حرمت را نشان دهی..
شاید دلت نخواسته که دعوتم کنی..
راضی نبوده ای که مرا راحتم کنی..
زوار تو به گریه و لبخند میروند..
در پیش چشم من همه دارند میروند..
سهم من از حرم گره کور میشود..
مال بقیه خرج سفر جور میشود..

سهم من از حرم فقط این عکس گنبد است..
سهم بقیه دیدن صحنین و مرقد است..
شاید نشد که قلب مرا هم تکان دهی..
شاید نخواستی حرمت را نشان دهی..
ای رحمت وسیع به من رحم کن حسین..
با داغ کربلات نزن رحم کن حسین.....

از جمع عاشقان شما دور بوده ام..
حرفت درست وصلهء ناجور بوده ام..
حرفت درست نوکر خوبی که نیستم..
اما برای غربت تو میگریستم..
در مجلس عزای تو گریه نریختم؟؟
اشک عزا برای رقیه نریختم؟؟
از داغ شیرخواره دلم زیر و رو نشد؟؟
با یاد گاهواره دلم زیر و رو نشد؟؟
خیرت قبول اینکه به این برده نان دهی..
شاید نخواستی حرمت را نشان دهی..

عیبی ندارد اشک گدایت چکیده است..
عیبی ندارد از تو به نوکر رسیده است..

----------------

در خیالم تا ضریحت را مجسم میکنم
موجبات روضه را در خود فراهم میکنم
دوستانم راهی کرب و بلا هستند و من
همچنان دارم فقط قافیه سرهم میکنم

  • سام دادرس

کربلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی