آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

"بنام آنکه هستی را آفرید وهدایت را راه گشای بشرقرار داد،وبرای این هدایت وطریقت رهبرانی برگزیدتا ما،انسانها از آدم تا خاتم(ص) بتوانیم درمسیرحرکت انسانی والهی راه را از بیراهه دربیابیم"

"راه فردا که در پیش داریم راه نرفته ی ماست، آن را درست بپیماییم "

آخرین نظرات

فدایی رهبر...

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ب.ظ

تلنگر رازمجنون

آخرش خـــدایی مـــــحشر می کنم

اقتدا به نام حیـــــدر می کنم

تموم هسـتی مــــن جون منه

که اونم هـدیه بـــه رهــبر می کنم

هرکی ایراد بگیره به عشق من

از لجش عشقمو بیشتر می کنم

عشق«آقا»شده بمــب دست من

با همین دشمــنو پرپر می کنم

آرزو بـــــرا جـــوونا عــیب نیست

پس منم خودم رو بـــاور می کنم

نیمه شبــــها تــــــــوی رویا خودمو

خادم خونـه ی دلـــــبر می کنم

تا که«آقا»پـــــــابــــزاره رو چشــام

پادری چشمـــــامو تــر می کنم

مس ناخـــــالـــــص قلبم رو یه روز

با نــخ چفــیــــه اش زر می کنم

هرکی هرچـــی میگه باشه،ولی من

با دم «سیدعلی»سر می کنم

گفته بـــــودم اولـــش بازم می گم

جونمو فـــدای رهــــبر می کنم

  • سام دادرس

شعر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی