آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

"بنام آنکه هستی را آفرید وهدایت را راه گشای بشرقرار داد،وبرای این هدایت وطریقت رهبرانی برگزیدتا ما،انسانها از آدم تا خاتم(ص) بتوانیم درمسیرحرکت انسانی والهی راه را از بیراهه دربیابیم"

"راه فردا که در پیش داریم راه نرفته ی ماست، آن را درست بپیماییم "

آخرین نظرات

نظرات مراجع در مورد امام خامنه ای‌

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۷ ب.ظ


آیت الله وحید خراسانی:
- من به آیت‌الله خامنه‌ای ارادت کامل دارم. من ایشان را از قدیم می‌شناسم و در سلیم النفس بودن ایشان تردیدی ندارم... بنده کسی را بهتر از ایشان برای این منسب مهم سراغ ندارم...
- تضعیف نظام را حرام می‌دانم و به ولایت ایشان (رهبر معظم انقلاب) التزام دارم
حضرت آیت الله سیستانی‌:

-من زمان آقای خمینی هر شب برایشان دعا می‌کردم و امروز برای آقای خامنه‌ای هر شب دعا می‌کنم‌
- امروز آبروی اسلام وابسته به آبروی جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی وابسته به آبروی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است...
همواره پشت سر رهبر انقلاب حرکت کنید و پشتیبان ولایت فقیه باشید
مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی(ره)

- مرحوم آقای گلپایگانی در مورد نظر حضرت امام که فرموده بودند: «آقای خامنه‌ای بهترین فرد برای رهبری نظام هستند»، می‌فرمایند: نظر من هم همین است. از خداوند متعال مسألت دارم که تأییدات خود را بر مقام معظم رهبری‌ در منصب حساس رهبری جمهوری اسلامی ایران مستدام بدارد
حضرت امام خمینی :
شما مثل خورشید نورافشانی میکنید...

مرحوم آیت الله حق شناس(ره):

برخی می‌پرسند (اعلم) کیست ؟
بنده می‌گویم: ببینید علم دست کیست‌؟ اگر خدای ناکرده علم بیفتد، آن وقت نه اعلم می‌ماند نه غیر اعلم.

مرحوم آیت الله مهدوی کنی‌:

نعمت وجود مقام معظم رهبری را باید قدر دانست و کسانی که قدر رهبری را نمی‌دانند ناسپاس هستند، هر کس اگر به فکر مردم و کشور است باید قدر رهبری را بداند
مرحوم سید احمد آقا خمینی(ره):

هیچ کس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی، از اصول خدشه‌ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. ما امروز موظف هستیم پشت سر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرکت کنیم. اطاعت از خامنه‌ای، اطاعت از امام است. هر کس منکر این معنا شود، مطمئن باشید در خط امام نیست...

آیت الله العظمی بهاءالدینی(رضوان الله علیه):
” … از همان زمان رهبری را در آقای خامنه‌ای می‌دیدم، چرا که ایشان ذخیره الهی برای بعد از امام بوده است. باید او را در اهدافش یاری کنیم. باید توجه داشته باشیم که مخالفت با ولایت فقیه کار ساده‌ای نیست. هنگامی که میرزای شیرازی بزرگ، مبارزه با دولت انگلیس را از طریق تحریم تنباکو آغاز کرد، یک روحانی با او مخالفت کرد و میرزا با شنیدن مخالفت او، وی را نفرین کرد. همان نفرین باعث شد که نسل او از سلک روحانیت محروم شوند. پسر جوانش جوانمرگ شد و حسرت داشتن فرزند عالم به دل او ماند.”

علامه ذوالفنون حضرت ایت الله حسن زاده آملی
-حضرت آیت‌ الله حسن‌زاده آملی، جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می‌کنند. آقا ناراحت شده و به علامه می‌فرمایند این کار را نکنید. علامه حسن‌زاده می‌فرمایند: اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی‌کردم.

-ایشان در جای دیگر فرموده‌اند: گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است. این جملات وقتی بیش‌تر معنا پیدا می‌کند که بدانیم صاحب تفسیر المیزان، علامه عارف آیت‌ا… طباطبایی درباره شاگردش علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان(عج). راهی که حسن‌زاده در پیش دارد، خاک آن توتیای چشم طباطبایی


آیت الله شهید دستغیب(ره)

-چیزی که بنده نسبت به این شخص بزرگ فهمیده‌ام این است که فردی است خدایی، هوی‌پرست نیست، مقام نمی‌خواهد، قدرت نمی‌خواهد به دست بگیرد، امتحان خودش را پیش از پیروزی و بعد از پیروزی داده است، در هر پُستی که بوده امتحان خودش را داده است… آقای خامنه‌ای مقام نمی‌خواهد، مقام بر روی او اثر نمی‌گذارد.


مجموع این نظرات رو میشه از لینک های زیر بدست اورد.
Www.hamandishi.ir
Www.tebyan.com
و جستجوی عنوان نظرات مراجع در مورد امام خامنه ای‌

  • سام دادرس

نظرات

نظرات  (۱)

بسیار زیبا بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی