آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

یارفیق من لا رفیق له

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم...

"بنام آنکه هستی را آفرید وهدایت را راه گشای بشرقرار داد،وبرای این هدایت وطریقت رهبرانی برگزیدتا ما،انسانها از آدم تا خاتم(ص) بتوانیم درمسیرحرکت انسانی والهی راه را از بیراهه دربیابیم"

"راه فردا که در پیش داریم راه نرفته ی ماست، آن را درست بپیماییم "

آخرین نظرات

گوگل درباره شما چقدر می‌داند؟

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ق.ظ

شاید شما هم شنیده باید که تجارت اصلی گوگل از راه استفاده از اطلاعاتی است که در گوشه و کنار اینترنت جمع‌آوری می‌کند. دل‌تان می‌خواهد بفهمید گوگل چه چیزهایی در مورد شما می‌داند؟ در ادامه این مطلب ۶ لینک را با هم مرور می‌کنیم که نشان می‌دهد گوگل چه اطلاعاتی از شما در اختیار دارد. دقت کنید که برای مشاهده‌ این اطلاعات ابتدا باید وارد حساب کاربری گوگل‌تان شده باشید.

۱. گوگل چگونه شما را می‌بیند؟

گوگل تلاش می‌کند یک پروفایل کلی برای شما بسازد. پروفایلی که سن و سال، جنسیت و فهرستی از علاقه‌مندی‌های شما را نشان بدهد. گوگل از این اطلاعات استفاده می‌کند تا محتوای تبلیغاتیِ هرچه مناسب‌تری را به شما نشان بدهد. از لینک زیر می‌توانید این پروفایل را ببینید:

https://www.google.com/ads/preferences

۲. تاریخچه‌ای از جاهایی که بوده‌اید

اگر از گوشی هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنید، ممکن است در شرایطی خاص، گوشی شما اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی شما را برای گوگل بفرستد. می‌توانید تاریخچه‌ای از جاها و مکان‌هایی که در آن‌ها بوده‌اید را در لینک زیر ببینید:

https://maps.google.com/locationhistory

۳. تاریخچه‌ای از جست‌وجوهایی که در گوگل داشته‌اید

گوگل تک تکِ جست‌وجوهای شما در این موتور جست‌وجو را ذخیره و نگهداری می‌کند. همین‌طور هر بار که روی یکی از تبلیغات گوگل کلیک می‌کنید، اطلاعات مربوط به آن ثبت می‌شود. از لینک زیر می‌توانید هر آنچه را که در گوگل جست‌وجو کرده‌اید، ببینید:

https://history.google.com

۴. دست‌گاه‌هایی که به حساب کاربری گوگل‌تان وصل شده‌اند

اگر از این نگرانید که شخص دیگری از حساب کاربری گوگل شما استفاده می‌کند، می‌توانید از گوگل کمک بگیرید و ببینید چه دستگاه‌هایی به حساب کاربری گوگل شما دسترسی دارند، IP آن‌ها چیست و موقعیت جغرافیایی تقریبی آن‌ها کجاست:

https://security.google.com/settings/security/activity

۵. اپلیکیشن‌ها و افزونه‌هایی که به حساب‌تان دسترسی دارند

در لینک زیر می‌توانید همه‌ی اپ‌ها و افزونه‌هایی را که به نحوی به اطلاعات حساب کاربری گوگل شما دسترسی داشته‌اند، ببینید. پیشنهاد می‌کنیم اگر دستگاه مشکوکی در این فهرست دیدید، رمز عبور حساب کاربری گوگل‌تان را عوض کنید:

https://security.google.com/settings/security/activity

۶. همه اطلاعات حساب‌تان را بیرون بکشید

گوگل به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات مربوط به خودتان را دانلود کنید. بوک‌مارک‌ها، ای‌میل‌ها، فایل‌های گوگل درایو، اطلاعات پروفایل، ویدئوهای یوتوب، عکس‌ها و اطلاعات دیگرتان را می‌توانید از این لینک دریافت کنید:

https://www.google.com/takeout

منبع: مشرق نیوز

  • سام دادرس

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی